środa, 27 marca 2013

serwetka świąteczna i torebki


 witam serdecznie i już prawie świątecznie. najpierw przed chwaleniem się bardzo dziękuję wszystkim za głosowanie w konkursie na mój blog.ilość głosów mnie zaskoczyła i mile zdziwiła.dziękuję wszystkim!!!!!!
 chciałam wysłać jakąś niespodziankę ale w tym roku wyrobić się do świąt???nie udało mi się.wyszły tylko torebeczki i one mnie reprezentują!!!!trudno,nie wiem gdzie ten czas mi ucieka bo bo w ogóle go nie mam!!!!
 torebeczek będzie więcej bo jestem z nich bardzo zadowolona a każda ma inny przód i mnóstwo możliwości .a teraz najciekawsze...dziś dosłownie dostałam przepiękny świąteczny prezent od Agnieszki z bloga Agnes-art zapraszam wszystkich do zaglądania do niej,te serwetki wymiatają -jak się teraz mówi....
.
 i pięknie opakowane
 cudeńko powiem wam
 od dawna miałam na nią oko
i dużo słodkości,dziękuję kochana!!!!!
sprzedaż manekinów sklepowych



9 komentarzy:

  1. Witaj.
    Nic tylko pozazdrościć takiej pięknej sewerki. Cudna:-)
    A torebki też śliczne:-)
    Podrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. piekności :) ale masz zdolne rączki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję w realu one są jeszcze ładniejsze,tylko ten fotograf do kitu,ha ha

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych, spokojnych i wesołych Świąt Wielkanocnych oraz mokrego dyngusa!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebki świetne. Zazdroszczę prezentu od Agnieszki :)
    Dziękuję za życzenia i wesołych i pogodnych Świąt Wielkanocnych !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne torebki,wesołych Świąt dla całej Rodzinki !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow,,ta serwetka jest naprawde swietna..Wesloych Swiat moja Droga Agus

    OdpowiedzUsuń