czwartek, 22 marca 2012

candy kwietniowe

zapraszam na kolejne candy,wszystkich odwiedzających mój blog,zapisy do 20 kwietnia. w zestawie kupon eleganckiego materiałku wg.mnie na spódniczkę i oczywiście podszewka ,zapraszam serdecznie
 Standardowe zasady
 :1. Proszę o jeden komentarz pod tym postem, w komentarzu proszę o link
do waszych blogów ( chciałabym poznać nowe blogi ), lub adres mailowy
jeżeli nie macie bloga.
2. Proszę o umieszczenie informacji o moim candy w pasku bocznym na
waszych blogach (ważne by obrazek był podlinkowany).
3. Jeżeli zostaniecie obserwatorami mojego bloga, będzie mi bardzo
miło, ale nie jest to warunek konieczny udziału w zabawie.
losowanie w ciągu 24 godz od zakończenia. ZAPRASZAM

14 komentarzy:

  1. z chęcią zapisuję się na Twoje Candy:) sama nie szyję ale moja mama tak, więc na pewno wykorzysta taki materiał:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością ponownie zapiszę się na Twoje candy.

    P.S. Widzę, że zrobiłaś lekki porządek na blogu...o wiele lepiej się go teraz przegląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana to ty miałaś te porządki robić!a piwnica?dalej odłogiem...he he

      Usuń
  3. Oczywiście się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oh, ja też się zapisuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda że wcześniej nie robiłam takich zabaw ale cóż technika mnie wykańcza.candy zawdzięczam pomocy Diany.bez nic ni dudu...

      Usuń
  5. zgłaszam się :) banerek jest na oliwkowescrapowanie.blogspot.com pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też spróbuję :)
    Może się poszczęści ;)
    Pozdrawiam serdecznie !!!
    http://szydelkoszmatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zaproszenie. Zmobilizowana przez własne dziecko, wróciłam do szycia. W tajemnicy powiem, że szyłam w Święta a na usprawiedliwienie to , że dziecko po Świętach wyjechało
    daleko.Z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie. Obserwatorem już jestem a mój blog znasz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Very nice gift, I hope for the best.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję się:) Mam nadzieję, że jeszcze zdążyłam.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń