wtorek, 19 czerwca 2012

wymianka shabby chic

 no i finał wymiankowy doszła do mnie ta super paczka !a wszystko to otrzymałam od bagragi  nie wiem czy dobrze napisałam?
 a w niej same cuda ! tym ważnejsze że niespodzianka udana z samych cudeniek które ja nie umiem robić!
 w środku masa serwetek! i opór słodyczy
 i masa przydasi!! wszystko utrafiłaś kochana!
 super pudełko
 i serce! ma już swoje miejsce
 i masa cudna ! zostaje już na stole

 no i serce 
 a tu już widać super dekoracje misa,karteczka,mufinka!!!! no i serweta!!
serweta musi być w całej krasie!!! dziękuję za takie wspaniałości!!!

 a tu już widać co ja zdziałałam z myślą o maleńkiej panieneczce i jej drewnianej szafie uszyłam pufy na podłogę ogromne ,do zabawy i wspinania się
 kiepski fotograf zamiast zdjęć popstrykać przed pakowaniem to zrobił je po!
 zawieszka domek dobra będzie na przypinanie broszek małej perełki

i koniecznie serduszko!!!no musiałam je dodać!! buziaki zasyłam wymiankowe ....

4 komentarze:

  1. Życzę Ci dzisiaj wieczoru Cudownego.
    By Szczęście było u boku Twego!
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak udana wymianka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty dostałam ja :)niedługo post dziękczynny :)Ściskam Cię serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń