piątek, 25 kwietnia 2014

Skrzydła i póra i małe body,pełne szaleństwo

 witajcie,dziś dołączam zdjęcia skrzydeł z występów i całkiem nowy strój do tańca Ptaki,szyłam go w styczniu i nie dałam posta z nim
 ostatnio doszywałam body,wzór ciekawy z siatką.które moje łatwo poznać bo dziewczyny nie zdążyły wyszyć przodów cekinami

 tu Emilka w całej krasie Ptaka
 dwa kolory mieszane .na nich łezki z materiału w cekiny
 przód też ma z materiału w cekiny
 tył
 bok.teraz to one już zmiażdzone.szkoda że nie popstykałam jak były świeże sterczące


 i wystep
 tu moje body i Ania też ma moją spódnicę,ale reszta w następnym poście
 pióra,pióra.wilczyce nie moje.ja robiłam tylko Wilka-solistę
 a tu się chwalę wszystkie moje stroje na międzynarodowym turnieju
 Ćmy,Marynarze i Ptaki-to moje dzieło styczniowe
 tu Kielce 2014

 wow,skrzydło czy pióra?????










2 komentarze:

  1. Powiem ci że strój świetny, i te pióro skrzydla, pomys lowo
    Pozdrawiam niedzielnie i zapraszam do mnie w odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję,często zaglądam ,postaram się jeszcze i pisać,,,

    OdpowiedzUsuń